segunda-feira, 28 de junho de 2010

My Graduate Marta =)



(I have an english version of this Post/ Tenho versão portuguesa deste Post)

So in the last week I gave individual makeup classes, to Marta. She contact me because she wanted to learn more about fashion makeup. So I prepared the classes, so she could learn basic makeup, makeup to go out at night, and fashion makeup. This was given in three days.
In the fourth day, Marta brought a friend, Cátia. Marta did the makeup on Cátia, and João Camilo did a photo shoot with her :D It was so much fun!!!
For me it was great because the evolution of Marta was really fast, because I was giving my full attention to her =) We had so much fun in those four days =) And I´m really proud of her. She is really talented :D And she also brought Cátia twice, so she could practice on her :D

Thanks you so much to everyone, and good luck :D

Team:

Makeup Graduate: Marta
Photographer: João Camilo
Model: Cátia
Trainer: Me =)

Kisses...

PS: This is the making of picture of the fourth day. I will post the final photo when it´s ready.

Na semana passada dei formação individual à Marta. A Marta contactou-me porque queria aprender mais sobre maquilhagem de moda. Por isso prepararei as sessões de formação de modo a que ela aprende-se maquilhagem básica, maquilhagem de noite e maquilhagem de moda. Esta parte da formação foi dada em 3 dias.
No quarto dia, a Marta trouxe uma amiga, Cátia. A Marta fez uma maquilhagem na Cátia, e o João Camilo fez uma sessão fotográfica :D Foi tão divertido!!
Para mim foi espectacular pois a evolução da Marta foi muito rápida, estava a dar-lhe a minha total atenção =) Foram quatro dias muito divertidos =) E estou muito orgulhosa da Marta. É muito talentosa :D E trouxe a Cátia duas vezes durante a formação, para praticar nela :D

Obrigada a todos e boa sorte :D

Equipa:

Formanda: Marta
Fotografo: João Camilo
Modelo: Cátia
Formadora: Rita Silva =)

Beijinhos...

PS: Esta foto é de making of do quarto dia. Colocarei a foto final quando estiver pronta.

Sem comentários:

Enviar um comentário