quarta-feira, 16 de janeiro de 2013

Review Stay Perfect Base Coat by No7

Hi Party People,

Hope you had an amazing begining of the week!

Today I'm going to review the Stay Perfect Base Coat by No7. For those of you that don'y know No7, it's a makeup and skincare brand, that belongs to Boots (a chain of stores that has pharmacy, beauty, healthcare, photography, food, and more in the UK). 

The Creative Director of No7 is Lisa Eldridge! (Oh my... =) )

This is a transparent base coat, and gives that beautiful glow to nails. 

For me it's a life saver! My nails are always breaking. But I decided near Christmas, that I had to do something. So I bought this base coat on instinct. And I'm very satisfied! My nails are longer and stronger. It also helps the nail varnish to be in place must longer (about 4 or 5 days, for me that's a win!)

I'ts 6pounds for a 10ml product. Not bad for the quality!

Hope you like the picture! =)
xo


Olá Party People,

Espero que tenham tido um começo de semana maravilhosa!

Hoje, vou fazer a review do Stay Perfect Base Coat da No7. Para quem não conhece a No7, é uma marca de maquilhagem e de skincare, que pertence ao Boots (uma cadeia de lojas que têm farmácia, beleza, bem-estar, fotografia, comida, e ainda mais, no UK).

A Directora Criativa da No7 é a Lisa Eldridge! (Oh meu... =) )

Esta é uma base de unhas transparente, que dá um brilho lindo.

Para mim foi um salva-vidas! As minhas unhas estão sempre a partir. Mas decidi perto do Natal, que tinha de fazer algo. Por isso comprei esta base de unhas por instinto. E estou muito satisfeita! As minhas unhas estão mais longas e fortes. Também ajuda a fazer com que o verniz dure mais tempo (mais ou menos 4 a 5 dias, para mim isso é uma vitória!)

São 6 pounds por 10ml de produto. Nada mau para a qualidade!

Espero que gostem da foto! =)
Beijinhos!




Photo by João Camilo

Sem comentários:

Enviar um comentário