quinta-feira, 8 de abril de 2010

Photo Shoot Filipa!


(I have an english version of this Post/ Tenho versão portuguesa deste Post)

Hi! So the Sun as come out and I´m feeling so good :D I´m feeling like my batteries are loaded =)I just want to do makeup all the time =) Wellcome Sun!

So yesterday, I did makeup on a good friend of mine: Filipa! She is just an amazing human being, so beautifull, so caring, and so strong at the same time. She was a litle bit nervous, but she behaved like a true professional :D The photos came out so good!

Thanks for your beauty and personality, my dear friend =)

Team:

Photographer: João Camilo (www.estudio14.net)
Model: Filipa Vilaça
Makeup: Me!
Location: Estúdio 14 (www.estudio14.net)

Big Kisses!

Olá! Bem, o Sol brilha, e estou-me a sentir tão bem :D Sinto que tenho as baterias recarregadas =) Estou com aquela vontade de estar a fazer maquilhagem constantemente =) Bem vindo Sol!

Bem, ontem, fiz a maquilhagem para uma excelente amiga minha: Filipa! Ela é um ser humano maravilhoso, tão linda, tão doce, e tão forte ao mesmo tempo. A Filipa estava um pouco nervosa, mas portou-se como uma verdadeira profissional :D As fotos ficaram tão bem!

Obrigada pela tua beleza e personalidade, minha cara amiga =)

Equipa:

Fotógrafo: João Camilo (www.estudio14.net)
Modelo: Filipa Vilaça
Maquilhagem: Eu!
Location: Estúdio 14 (www.estudio14.net)

Beijinhos grandes

Sem comentários:

Enviar um comentário