segunda-feira, 28 de abril de 2014

Just from Paper 2D Bags

Hi Party People!

I'm sorry for not posting since Wednesday, but I've worked so much this week that I just wanted to rest. 

So after these mini vacations, I bring you a post about a product I saw on Instagram and just feel in love with. The 2D bags from Just from Paper. OMG! They are amazing!

I love the idea of giving "life" to a cartoon. Who doesn't want a little bit of magic in their lives?  

They are not the most affordable item in the market. But if you want to spoil yourself why not? I would!

What do you think about them?!

You can see all the pictures no site Just From Paper!

Hope you like it!
Kiss Kiss Bang Bang


Olá Party People!

Desculpem por não postar desde Quarta-Feira, mas tenho trabalhado tanto esta semana que só queria descansar.

Por isso, depois destas mini férias, trago-vos um post de um produto que vi no Instagram e simplesmente apaixonei-me. As malas 2D da Just from Paper. OMG! São maravilhosas!

Adoro a ideia de dar "vida" a um cartoon. Quem não quer um pouco de magia nas sua vida?

Não são o item mais acessível do mercado. Mas para quem quiser mimar-se porque não?

O que acham destas malas?!

Podem ver todas as fotos no site Just From Paper!

Espero que gostem!
Kiss Kiss Bang Bang











PS: The pics don't belong to me.

1 comentário:

  1. eu confesso que só acredito que essas malas existem mesmo quando vir uma em frente a mim e lhe puder tocar =P

    xoxo

    ResponderEliminar