domingo, 19 de setembro de 2010

Photo Shoot Judith Pina / Hugo Final Photos





(I have an english version of this Post/ Tenho versão portuguesa deste Post)

Hi! Today Judith gave me the final photos of the two photo sessions we did with Hugo. One was made in studio the other was made in Quinta do Vale de Amores.

Hope you like it :D
Kisses!

Team:

Photographer: Judith Pina
Photo Assistent: João Camilo
Model: Hugo
MUA: Me

PS: Do you like more pictures that are made in studio or outside?

Olá! Hoje a Judith deu-me as fotos finais das duas sessões fotográficas que fizemos com o Hugo. Uma foi feita em estúdio e a outra foi feita na Quinta do Vale de Amores.

Espero que gostem! :D
Beijinhos

Equipa:

Fotógrafa: Judith Pina
Assistente de Fotografia: João Camilo
Modelo: Hugo
MUA: Eu

PS: Gostam mais do tipo de fotos que é feito em estúdio ou exterior?

Sem comentários:

Enviar um comentário