quinta-feira, 8 de maio de 2014

Eyelash Enhancer by Realash

Hi Party People!

Yesterday when I got home I had a package waiting for me! Love presents!

This is an eyelash enhancer by Realash. I never tried anything similar, so I'm really excited to try it. My lashes are long but they are not thick at all. So this is the product for me.

The brand says that it makes lashes longer, thicker and darker. Don't we all want that?!

You have to apply this product directly to the skin of the eyelid, similar to a liquid eyeliner, before you go to bed. Continue to do this for three months.

And that's what I'm going to do. 

I'll do a video on Monday applying the product and will update you on the results. 

What do you think about some before/after pics?

But for now here are some pics of the product.

Hope you like it!
Kiss Kiss Bang Bang




Olá Party People!

Ontem quando cheguei a casa, estava uma caixa à minha espera! Adoro presentes!

Recebi um potenciador de pestanas da Realash. Nunca experimentei algo similar, por isso estou muito entusiasmada. As minhas pestanas são longas, mas não são densas. Por isso este produto é mesmo para mim.

A marca menciona que o potenciador torna as pestanas mais longas, densas e escuras. Não queremos todos isso?!

Têm de aplicar este produto directamente na pele da linha de pestanas como um eyeliner líquido, antes de dormir. E continuar a fazer isso por 3 meses. 

É isso mesmo que vou fazer.

Vou fazer um vídeo Segunda a aplicar o produto e vou-vos actualizando com os resultados.

O que acham de fotos de antes e depois?

Mas por agora aqui estão algumas fotos do produto.

Espero que gostem!
Kiss Kiss Bang Bang

PS: http://www.realash.pt/



Such a cute box...









1 comentário:

  1. eu tambem adoro presentes! so esse embrulhinho já valia a pena =)

    xoxo

    ResponderEliminar